یوتیوب

آموزش کامل آپلود کردن ویدئو در یوتیوب با کامپیوتر

آموزش کامل آپلود کردن ویدئو در یوتیوب با کامپیوتر

آموزش کامل آپلود کردن ویدئو در یوتیوب با کامپیوتر

نحوه اپلود ویدیو در یوتیوب

امروز قراره در باره آپلود کردن دیدیو در کامپیوتر شخصی خود یا در حالت دکستاپ آموزش ببینیم.و همین طور ببینیم که چگونه باید تایتل و دیسکریپشن یا حتی تامنیل و کلی کار دیگه که باید برای ویدیو های خود حتما انجام دهیم.این نکته هم به خاطر بسپارید که استفاده از تایتل و دیکریپشن و تامنیل و حتی تگ گذاری باعث افزایش بازدید شما در کانالتون میشه که ما برای شما آموزشش را در کانال یوتیوب خود گذاشته ایم.

مرحله اول:

خب در مرحله اول باید در بالای مرورگر خود یویتوب را بالا بیاوریم و وارد بشید.

سپس در بخش راست صفحه قسمت بالا روی گذینه کرییت(create) کلیلک کنید. و پس از آن روی گزینه اول آپلود ویدیو کلیک کنید.

نحوه اپلود ویدیو در یوتیوب

مرحله دوم:

شما وارد این صفحه میشید که باید روی گذینه آبی رنگ سلکت فایل (select file) کلیک کنید و ویدیو خود را از بین فایل های کامیوتر خود پیدا کنید و بار گذاری کنید. راه دیگر آپلود کردن از همین بخش هم این است که اگر فایل ویدو شما در صفحه دکستاپ هست یا جلوی شما باز هست میتونید آن را درگ کنید یا با کلیک سمت چپ موس ان را نگه دارید و به داخل این صفحه بیندازید. این گونه ویدیو شما آماده بار گیری است.

نحوه اپلود ویدیو در یوتیوب

نکته:ممکن است به دلیل ضعیف بودن اینترنت آپلود ضعیف شود اما شما عجله نکنید و صفحه مرور گر خود را نبندید.

مرحله سوم:

در این مرحله هم زمان با اینکه ویدیو شما در حال آپلود است میتوانید تایتل ویدیو و دیسکریپشن ویدیو خود را تکمیل کنید. حتی میتوانید اگرتامنیلتون اماده است ان را هم در همین صفحه بار گذاری کنید.در قسمت بعدی این صفحه شما میتوانید پلی لیست انتخاب کنید یا حتی پلی لیست بسازید که اموزش ان هم در چنل یوتوب ما هست و شما میتوانید به ان ویدیو ها دسترسی داشته باشید.باز هم اگر در همین صفحه پایین تر بیاید و در کادر تگ گذاری تگ های مرتبط با ویدیو را بگذارید. و سپس گذینه نکست را در قسمت پایین که کادر آبی رنگ دارد کلیک کنید.

نحوه اپلود ویدیو در یوتیوب

نکته:با گذاشتن تایتل و تامنیل خوب شما میتوانید شانس بیشتری برای بازدید بالا داشته باشید.

مرحله چهارم:

در این قسمت شما مبتوانید بخش مانی تایز یا همان درامدتون را فعال کنید که بسیار واجب است و به یوتیوب بگید که میخواهید کدام قسمت از ویدیوتان تبلیغ بگذارد که در این بخش بهتر است بر روی اصلی ترین بخش ویدیو خود تبلیغ بگذارید تا کاربرانی که از ویدیو شما بازدید میکنن موجب درامد زایی شما شوند.

نحوه اپلود ویدیو در یوتیوب

 

مرحله پنجم:

در مرحله هم قوانین یوتیوب ذکر شده است که به طور مثال گفته است که در ویدیو صحنه های خشونت آمیز وجود نداره که شما باید گذینه نه وجود نداره رو بزنید تا درامدتان فعال شود.که البته به احتمال زیاد با این قوانین آشنا هستید.

نحوه اپلود ویدیو در یوتیوب

نکته:شما باید این را بدونید که در ویدیو های خود باید نکاتی را رعایت کنید به طور مثال از نشان دادن ویدیو های که برای کودکان مناسب نیست و صحنه های خشونت آمیز یا ویدیو های که 18+ هستند نباید استفاده کنید. این کار باعث میشود که شما درامدتان را از دست دهید و الاوه بر آن دیگر کانالتون مانی تایز نشود.

مرحله ششم:

در این صفحه هم میتوانید ساب تایتل یا همان زیرنویس در زیر ویدیو های خود بگذارید. و لینک ویدیو های دیگر خود را میتوانید در انتهای ویدیو بگذارید.اهمیت گذاشتن ساب تایتل این است که ویدیو های شما الاوه بر ایرانی ها به افرادی که با ما هم زبان نیستند یا خارجی هستند نشان داده می شود و این کار باعث افزایش بازدید کنندگان شما میشود.

نحوه اپلود ویدیو در یوتیوب

مرحله هفتم:

در این قسمت هم میتوانید تایم انتشار ویدیو را تایین کنید که الان پابلیک کنید یا ساعتی مشخص. اگر شما قصد سفر دارید و از داشتن اینترنت از مقصد خود اطمینان ندارید حتما ویدیو خود را در ساعتی مشخص بگذارید تا در چنلتون منتشر شود.

نحوه اپلود ویدیو در یوتیوب

و تمام .شما به راحتی و به صورت خیلی حرفه ای توانسته اید که ویدیو خود را در چنل یوتیوبی خود  آپلود کنید و به درامد دلاری خود ادامه دهید. حتما نکاتی را که در قسمت های بالا گفته ام را مطالعه کنید و به آن ها عمل کنید تا تعداد بازدید های شما بیش از دو برابر شود.

نکته:اگر پس از انجام تمام این کار ها ویدیو شما کامل آپلود نشده بود صفحه مرورگر یا یوتیوب خود را نبندید و بگذارید ویدیو تا انتها آپلود شود.

در ویدیو زیر تمامی مراحل گفته شده رو برای شما در قالب ویدیو در یوتیوب اندروپی اماده کردیم. در صورتی که قصد نقد کردن درامد یوتیوب کانال خود را دارید می توانید ان را به با خیال راحت به اندروپی بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا